Contact

Snop Fashion Magazijn/online gaat verhuizen naar Anthony Fokkerweg 14b,1422 AG Uithoorn. De oude vestiging aan de Bellamystraat 30/34 Amsterdam is Vrijdag 30 November 2018 voor het laatst geopend. Het streven is om begin Januari 2019 het nieuwe kantoor en magazijn te openen.

 

U kunt ons vinden filiaal:

Snop Fashion

Buikslotermeerplein 203 en 205

1025 XB Amsterdam

+31616500011

 

Openingstijden: Maandag 12:00/18:00  Dinsdag t/m Vrijdag 9:30/18:00  Zaterdag 9:30/17:30  Zondag 12:00/17:00

 

Email: info@snopfashion.nl

Telephone: +31616500011

TWITTER: @snopfashionNL

www.facebook.com/Snopfashion

Post kan per er 1 December 2018 naar:

 

Snop Fashion

Anthony Fokkerweg 14b

1422 AG Uithoorn  


Voer de code in:

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

FAQ:

 

1. Kan ik ook een product afhalen?

Jazeker, Snop Fashion heeft ten alle tijden minimaal een bezoekadres. Regelmatig hebben wij ook pop-up stores waar u welkom bent om af te halen, te ruilen of rond te kijken.

 

2. Zijn de produkten op Snopfashion.nl wel origineel?

JA! Snop Fashion koopt huidige collecties, voorraden, faillissementen en neemt af van officiële dealers.  

 

3. Kan ik ook inkopen bij Snop Fashion?

Dit is altijd bespreekbaar, neem gerust contact met ons op!

 

4. Verzendt Snop Fashion ook naar het buitenland?

Jazeker, neem contact met ons op om de verzendmogelijkheden te bespreken.

 

5.Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar (naam webshop) bij is  aangesloten.  Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).